:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, June 23, 2010

adik yang itu, adik yang ini...adik adik adik.

hello hello


adik kucing hensem yg diambil kt chow kit.
adik yg paling hensem pernah aku ada.
adik yg nakal. nakal sangat.
adik yg bijak. ada je akal nk buat orang geram dan rasa nk picit picit hidung dia.
adik yg busuk. tp aku suka bau dia.
adik yg selalu kena marah sebab main lompat lompat mesti nk keluarkan kuku.
adik yg jinak jinak merpati. bila nk manja dia datang, dah puas, lari.
adik yg pandai mengalah.
adik yg sabar bila time makan.
adik yg tak kuat makan, tp badan berat.
adik yg kuat minum sampai asyik terkencing banyak kali.
adik yg sombong. tak mau didukung.


adik

adik

adik

aku rindu adik aku.....pulangkan pada ku ya Allah. jika tidak, kau ambil lah nyawanya supaya dia tidak kesakitan lagi. aku tak sanggup melihat dia sakit ya Allah.

3 comments:

sI tEDI said...

InsyaAllah.
Allah sedang merencanakan sesuatu yg terbaik buat adik!

Misz Pinkie Winkie said...

kita berdoa etty.
andai pemergian itu adalah terbaik untuk dia..relakanlah dia pergi.

tapie andaikata dia punya semangat yang kuat untuk bangkit.
etty bisikkanlah dekat dia...adik masih punya kami..dan doa tetap mengiringi adik tanpa jemu.

dan untuk kamu.
bersiap sedialah menghadapi apa jua kemungkinan.
lin ada 2 ekor yang pergi berturut-turut....memang sangat sedey dan rasa tidak mahu hidup lagie.
tapie...setiap apa jua dugaan sebagai manusia kita kena hadapi.

Anonymous said...

sedihnya
akak teringat kucing akak yg mati sbb kena serang dgn anjing tu.sedih sgt2..
depan mata nampak sendiri mcm mana dia mati...

adik,kalo dah x larat lg, adik pergi la..walaupun susah nak terima,kami redha.x sanggup biar adik sakit lama2

-kak hana-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails