:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, June 15, 2010

tolong tolong tolong help help help komenga komenga komenga madada madada madada

hello hello

mummy dia lupa yg dia semakin besar. hari hari mengempeng pada selimut, ingatkan dia baby lagi, tapi rupanya bakal bapak baby.

adik dah matang dan nk cari pasangan.

mell jadi mangsa gigitan cinta di leher, tapi mell takde nafsu nk membalas. dan hasilnya, adik kena tendang! juga kena jentik telinga oleh mummy dia sebab macam protect gila kt mell si anak sulung dan anak dara terulung.
bukan apa, kalau mell ada nafsu, mungkin mell rasa nikmat gigitan tu. tp ni lain pulak. mell takde nafsu, so mungkin gigitan adik tu, jadi sakit. tu yg mummy dia risau.

entahlah. mummy takde pengalaman handle benda ni. dulu masa kecik kecik ada kucing, dibiarkan je buntingkan anak orang.

tapi petang tadi, dengar je mell jerit jerit, i terus ambil adik. tiba tiba terpandang torpedo nya dah keluar dan tilam i basah setitis dua.

yaAllah, apa perlu aku buat ni??? aku menyeksa adik ke??? ke aku menyeksa kedua dua mell dan adik???

sila lah ke sini, kalau berminat. khidmat peminjaman kucing jantan.

tolong tolong tolong. dah buntu sangat ni. bila pandang muka adik, rasa kesian sangat sangat. kau bayangkan kau dah kahwin, tp tak boleh nk bermesra dengan pasangan kau. terseksa tak batin?
pandai pandai je aku ni....

mummy, dengarlah jeritan batinkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


aku cakap1: keternangan lanjut, klik gambar pun boleh

8 comments:

sI tEDI said...

ha ha ha ha

tak menahan betul perumpamaan tu!!

nanti aku letak entry kat blog
insyaAllah

Misz Pinkie Winkie said...

hehheheh..
aduhai tak tau mahu tolong macamne.
memang kesian sangat.

m4rilyn said...

bagus gakcara buat iklan tu.

kalo ade kalangan kawan2 sendiri yang boleh tolong lagie bagus

Hana Picca said...

hahaha.. sama lah kita ni kemain risau tgok kucing nak mengawan..

hensem si adik nih

tp sayang cimon saya sudahpon mengawan ..baru je

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

kah kah kah

meowwmania said...

alahaii kesiannya..xleh nk tlg lah, anak-anak bulus yg jantan suma dah disunatkan hehe~

e.t.t.y said...

tedi - terima kasih letakkan iklan dalam blog. kita usaha je.

lin - itulah pasal. kesian sangat sangat kt dia. sampai demam demam tau.

m4rilyn - itulah. kalau kt oversea, macam ni lah salah satu cara. kt msia je org pandang pelik.

hana picca - sekarang mmg tengah musim ke? =)

tinie - hehe

meowwmania - tu lah tengah berbelah bagi jugak ni samada nk sunat atau tak

farah woon said...

salam, sy ada persian betina putih(namanya kecik) yg memangggil2 jantan utk memenuhi tuntutan batinnya..... sy dah pening dah.... kesian kat dia sebab xnak makan...dh 3 hari xnak jamah apa pun... huhuhu... nak sunatkan pun hubby sy xbagi..katanya kesian..huhuhu...sy kat puchong selangor.... kalu nak tengok 'kecik', bleh tgk gambar kecik kat fb saya (farah monika woon)..

yg sgt runsing
-farah mw-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails