:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, June 22, 2010

oh adik. kenapa ni sayang?

hello hello

hancur luluh hati aku tengok dia macam ni. apa lagi daya aku? elok elok aku tahan air mata sebab tengok dia dah sihat, petang ni menangis lagi bila dia berkeadaan macam tu.


dia macam bukan adik aku yg dulu. dia dah lain. ya Allah, tabah kan hati ku tolong.......


korang, jangan menangis macam aku...doa kan untuk adik sudah cukup.


Tuhan nak menguji
Biasanya kalau Tuhan nak bagi sesuatu yang baik tu,
Dia akan uji kita dengan sesuatu yang agak payah
Dia nak tengok sejauh mana kesabaran kita
Kadang-kadang tu,
Kita pun ada buat salah jugak
Tuhan nak menegur
- nurul fathiyah

3 comments:

Anonymous said...

adik...lainnya.....
-kak hana-

Juz Call Me Sharz said...

sedihnyer.. :(

♥ ROS ♥ said...

olor ini lah adiknyer.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails