:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, July 30, 2010

alaaaaa............sedih lah weh.

hello hello


[auto publish entry]


kawan baik bakal pindah keluar dari melaka. rasa sedih sangat sangat. dah lah aku takde kawan kt melaka ni. bila dia ada, rasa seronok. boleh gelak macam syaitoooon! boleh berjimba kt mydin 24 jam, mydin mitc [sebab cari pasir kucing!].....


aaaa, tak suka lah.


ada pakwe pun macam takde pakwe. nasib baik ada kawan.


tp kawan pun nk pindah nanti. sedih sedih sedih.


takpelah, aku doakan yg terbaik untuk kau yaya. ye, yaya bakal pindah. sian aku kan. mesti boring hidup aku lepas ni.....


yaya, jaga diri baik baik....ada masa, kita berutus surat ye??? bluwekkk!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails