:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, July 3, 2010

yaya punya kucing, memey. euwwwww nama dia.

hello hello


kan masa hari jaja nikah, bersanding & bertandang, kitaorang semua berumahtangga kt tengkera. yaya volunteer nk boarding kan anak anak aku kt rumah dia. wow, memang terbaik lah sebab aku penat fikir macam mana nk uruskan budak budak tu kan. tak kan nk ulang alik balik rumah, padahal aku tau minggu tu memang hectic. kerja kahwin sepupu kata kan.

dan hari tu, yaya nk balik kampung, aku pun volunteer lah nk jaga kucing dia jugak. oh, lagipun, etty kan terkenal dengan janji manismu. hari tu nk buat entry pasal kucing baru yaya, sampai la ni tak buat buat kan. hahahahahha

kucing ni roomate dia bawak balik dari kedai makan. betina. bagi nama memey sebab collar dia punya brand, mimi. tp gedik nk bagi memey jugak. huh, aku rasa menyampah pulak nk sebut nama memey tu. hahahaha.


si memey ni, ntah apa makhluk ntah. garang tak bertempat. rasanya dia yg menumpang kt rumah budak bertiga tu, tp garangnya ya Allah, macam rumah dia pulak kena tumpang. haha.

dia tumpang dalam 3 hari, perangai tak ubah ubah.


sampai kembang ekor si ah boy. ah boy ni ada jalan jugak nk berkawan. ajak bermain, tapi takde lah si memey tu layan. menderam lagi ada. tu yg sampai kembang ekor cik abang.



masa dia datang, aku siap cakap tak sanggup nk bela memey ni kt yaya. bukan tak sanggup apa, dia tak makan!!!! aku pulak yg tension. even aku bagi wetfood, dia tak mau.
aku risau lak ai kot kot dia sakit. dah lah dia jenis tak suka bermain. kau acahlah dia macam mana pun, tetap batu jugak.

agaknya sebab sekor sekor duduk kt rumah kot ek.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails