:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, July 7, 2010

kucing kt gerai mak.

hello hello


ini entry basi. tp mahu letak jugak. pedulik.

kt gerai mak, selalu datang seekor ibu kucing. agak agak ada anak kecil sebab tetek dia melendut habis. tapi, selalu datang keseorangan. mencari alas perut mungkin. nk menyusukan anak kena ada perut yg kenyang.

tp kesian lah. mana nk dapat makanan yg cukup kan. gerai mak aku, aku cuma boleh bagi kuih muih yg masin masin, ikan bilis yg cuma beberapa ekor dan separuh telur rebus.
oh sayang, aku tahu, kamu tak kenyang. tp apa lagi boleh aku buat? kedai cina depan confirm confirm halau kamu nanti.



hanya mampu memberi makan telur rebus, buat alas perut ye ibu kucing.


tak kenyang agaknya, lantas masuk ke dalam belukar. dan berjaya membawa mangsa ini keluar. boleh klik gambar untuk nampak jelas siapa mangsa dia.

tp sekejap je dengan mangsa tu. cuma main main je.

nak aje cari anak anak dia, tp kalau nk ternampak muka muka kecil tu, mesti aku tak sampai hati.

3 comments:

sI tEDI said...

boleh ke dia makan mangsa tu?

meowwmania said...

alahai ciannya tgk muka ibu kucin tu..

e.t.t.y said...

tedi - kt makan pun. jadi makanan semut semutan.

meowwmania - itulah. kesian sangat sangat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails