:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, July 9, 2010

lagi pasal facebook yg aku geram!

hello hello

sama macam eena, aku nk buang orang kt facebook aku. dah ulang ulang aku cakap, semak!

asal ada status baru, kau lah sebok nk comment. pastu kau comment yg haram jadah! mentang mentang kau subscribe via SMS lah bagai, kau yg first dapat tau status orang lain, tak bermaksud kau perlu comment! aku terpaksa buang comment kau, sebab aku tak suka. semak tahu tak semak! sebutan macam semak samun tu, bukan semak buku latihan!

aku perhatikan, pantang kawan kawan sekolah letak status baru, dia lah yg first comment. bukan aku sorang je jadi mangsa comment tahap bangsat dia, semua kawan sekolah pun sama!

lantaklah apa orang nk cakap, suka hati aku lah kan. facebook aku.

puas hati. goodbye friend.


jangan risau, korang selamat! =)


pastu ada sorang mamat ni, tak henti hentilah dia nk add aku. apa jadahnya kau ni mat oi?? aku tak kenal pun kau tahu tak! pastu tak henti kt situ je, siap hantar kt email, bisnes MLM dia. kau ingat aku nk layan?????????

sorang kenalan perempuan ni pulak, adoyai. siap bagi message ''hai ni kak nam ni. approve lah akak dik''

what the helllooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...suka hati lah kan. sibuk!

tiap kali add aku, tang tu jugak dia hantar message. tak jemu jemu nk add aku. apahal kau ni kak? adakah sebab kita pernah bergesel bahu di pejabat, dah bersentuh ponggong di LRT, aku perlu approve kau? aku tak mahu, kau tengok gambar aku, kau comment setiap gambar yg ada. SETIAP gambar ye. bukan sesetengah. kawan kawan aku pun takde nk buat macam tu.


aku buat facebook, suka suka. aku tak harapkan sangat kawan kawan aku balas comment. yg suka nk comment ke like ke, terpulanglah kan. tapi related dengan isu status tu.
kalau setakat nk comment, yg merepek repek, aku humban kau dalam jamban nanti!

sebab aku pun, bukan suka nk comment kt status orang. aku suka membaca je. tp kalau status tu aku suka nk comment, aku drop comment juga sekali sekala.

dah lah. aku nk tidur.

terima kasih blog sebab kau ada sebagai medium aku luahkan perasaan. takde sapa faham. kalau ada pun, dia selalu buat buat tak faham. kan best kalau ada soulmate yg betul betul SOUL. haih.

ye aku tau, tak baik mengeluh.

4 comments:

meowwmania said...

uii marah btol tuh

sabo bwk bertenang...g carik bebudak tuh pastu peluk laju2 mesti ilang tensen ;D

bebudak = mell, adik, ah boy yer..

NaddY said...

uish....garang tahap gaban dah ni...

sbar...sabar...gi main lari2 ngan anak bulus...br hilang sikit tension..hehehe

bylindakitchen said...

biasalah facebook.
memacam orang ada.
ada yang kita tak layan pon masih tak paham-paham lagie
huh.

e.t.t.y said...

haih, mak tiri ni memang garang. hahahahhahaha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails