:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, July 26, 2010

our turn??? insyaAllah...

hello hello


[auto publish entry]


abg syamsul berkenan betul pada ah boy. dia cakap, nanti bila ada cat show lagi, masukkan ah boy. huhuhu, tengoklah dulu kalau rezeki dia ada.

abg syamsul kata, ah boy comel, bulu cantik, corak bulu cantik, badan tegap [gendut sebenarnya]. so boleh masuk. biasanya macam ni, masuk kategori household pet.

eh, comel ke ah boy ni??? urmmmm....


dia pun macam mell. suka menyelit. kang dia tiba tiba masuk celah celah bantal. nakal sangat tau. geram!


tengok tu. muka budak nakal. kenakalan dia tu terserlah betul kt muka dia kn.


adehhh melt lah bila pandang muka dia.


ah boy ni jenis manja tau. lain dari budak berdua tu. lepas tu cepat rasa lapar. asal nampak muka aku je mengiau nk makan. even tengah tengah malam, dia nk mintak makan. aku tak layan lah. esok baru makan!

kang dia nk pujuk aku bagi makan, dia baring lah sebelah. nk bagi dia senyap, aku usap usap lah leher dia, bagi dia tidur. lepas tu, dia pun tidur.

aku macam pelik, asal dia je yg cepat lapar. mell & adik takde pun macam tu. tengok makin gendut dah aku tengok perut dia.


tengoklah nanti. ada rezeki, kita masuk ye sayang. please makes mummy proud! goes to mell & adik. tengok lah macam mana nanti. doa doa lah ada rezeki budak bertiga ni.


mummy lovessssss u, mell + adik + ah boy!!!

1 comment:

meowwmania said...

ah boy tak gendut la mummy, ah boy tough ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails