:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, July 18, 2010

esok dah isnin. owh tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hello hello

esok, semua entry akan dijadualkan automatic. sebab tak mau kacau daun masa kt office baru. kalau boleh fb pun tak mau. kt rumah kn dah ada berukband, tunggu balik rumah, surf puas puas! jangan buat kt office!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....sedih. kena tinggalkan anak anak kt rumah, takde sapa nk layan dorang main, kena tinggalkan gerai mak, tak boleh tengok mistres hermanas lagi. dah lah margarita si biatch [ayat sendiri] tu dah jumpa dengan si kacak santiago. dah hampir klimaks dah cerita ni.

arghhhhh, walaupun dah tengok berkali kali, in fact dah tengok kt youtube [takde subtitle BM], tp rasa tak puas. kt rumah sambil tengok, sambil makan nasi lemak tambah lemak.

arghhhhhhhh...berapa kali arggggh laaaaaa.

1 comment:

Juz Call Me Sharz said...

cam mane wat entry auto??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails